Stage lopen

Als school voor speciaal basisonderwijs zijn wij voor veel opleidingen een interessante plek om stage te lopen.

Onze voorkeur gaat uit naar HBO-studenten die een opleiding doen tot leerkracht, zoals de PABO. (Academische PABO, flex-/deeltijd PABO, Zij-instromers, etc)

Ook hebben we een aantal plekken beschikbaar voor MBO-studenten die de opleiding doen tot onderwijsassistent.

Leerlingen in het voortgezet onderwijs die een oriënterende stage willen lopen, zijn bij ons op school ook van harte welkom, waarbij de voorkeur uitgaat naar oud-leerlingen.

Daarnaast ontvangen wij studenten van de Driestar voor de minor Leidinggeven en studenten van het ROC die een opleiding Sport en Bewegen doen.

Wil je stagelopen bij ons op school?
Stuur dan een e-mail naar onze stage coördinator Henriëtte van Kessel (h.vankessel@stichtingklasse.nl).
Zet er duidelijk in:
- Je naam, leeftijd en de opleiding die je volgt
- Een inhoudelijke motivatie (Waarom wil je bij ons op school stage lopen en wat wil je bij ons leren?)
- Duur van de stage (inclusief het aantal dagen per week)
- Wat er van de begeleiding wordt verwacht

Na ontvangst van je mail wordt zsm contact met je opgenomen.